مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-01سياسي

استفاده از ظرفیت «خیرین پیشگیری» در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی


مسئول دفتر مشارکت های مردمی و سرمایه اجتماعی دادگستری استان مرکزی گفت: طرح «مهرانه» با هدف استفاده از ظرفیت «خیرین پیشگیری» استان مرکزی در حوزه کاهش اعتیاد اجرا شد.

- اراک- مسئول دفتر مشارکت های مردمی و سرمایه اجتماعی دادگستری استان مرکزی گفت: طرح مهرانه با هدف استفاده از ظرفیت خیرین پیشگیری استان مرکزی در حوزه کاهش اعتیاد اجرا شد.

مهرداد فولادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت های دفتر مشارکت های مردمی و سرمایه اجتماعی دادگستری استان مرکزی، گفت: این دفتر همان ستاد مردمی پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری استان مرکزی است که ذیل اداره مشارکت های مردمی و ارتقای سرمایه اجتماعی معاونت اجتماعی و پیشگیری اجتماعی استان مرکزی فعالیت می کند و محور فعالیت های این دفتر مشارکت های مردمی و استفاده از ظرفیت های مردمی در پیشگیری از جرم و مباحث اجتماعی و فرهنگی است.

وی ادامه داد: بحث خیرین پیشگیری یکی از حوزه هایی است که در دفتر مشارکت های مردمی و سرمایه اجتماعی دادگستری استان مرکزی در مورد آن سیاست گذاری و برنامه ریزی صورت گرفته است و انتظار می رود در آینده نزدیک بحث خیرین پیشگیری در استان مرکزی ساماندهی مناسبت تری پیدا کند و نسبت به گذشته تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت «خیرین پیشگیری» در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی

استفاده از ظرفیت «خیرین پیشگیری» در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی