مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 05:502021-08-01اقتصادي

بانک صادرات ایران روی ریل سود عملیاتی


بانک صادرات ایران در نتیجه یک برنامه سه مرحله ای از بهمن 96 تاکنون با تلاش همه همکاران مشکلات و عقب ماندگی های خود را جبران کرده و در ریل جدید سود عملیاتی پایدار قرار گرفته است و البته به موفقیت های کنونی قانع نیست.

- مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: بانک صادرات ایران در نتیجه یک برنامه سه مرحله ای از بهمن 96 تاکنون با تلاش همه همکاران مشکلات و عقب ماندگی های خود را جبران کرده و در ریل جدید سود عملیاتی پایدار قرار گرفته است و البته به موفقیت های کنونی قانع نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک صادرات ایران ، حجت اله صیدی در مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب بانک صادرات استان هرمزگان با بیان این مطلب افزود: موفقیت بانک مرهون تلاش سرمایه های فکری آن و برگزاری موفق مجمع سال مالی 99 بانک صادرات ایران نتیجه تلاش همه همکاران تلاشگر و متعهد بانک است.

وی با بیان این که به طور دائم باید کارنامه فعالیت های خود را مرور کنیم، اظهار کرد: بانک صادرات ایران در نتیجه یک برنامه سه مرحله ای از بهمن ماه سال 96 قدم به قدم تا به امروز پیش آمده و فصل جدیدی از فعالیتهای آن در مرداد ماه 1400 در بانک آغاز شده است.

این برنامه ها برای جبران مشکلات و عقب ماندگی های بانک با قوت مورد پیگیری و بانک در ریل مناسب فعالیت قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک صادرات ایران روی ریل سود عملیاتی

بانک صادرات ایران روی ریل سود عملیاتی