مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-01سياسي

درخواست کمک از فرمانده سپاه کشور برای ایجاد بیمارستان صحرایی در بوشهر


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان از سردار سلامی جهت اعزام نیرو و استقرار بیمارستان صحرایی در استان بوشهر درخواست کمک کردند.

- ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان از سردار سلامی جهت اعزام نیرو و استقرار بیمارستان صحرایی در استان بوشهر درخواست کمک کردند.

در پی شیوع دوباره و گسترده بیماری کرونا در استان بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان، در نامه ای مشترک به سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخواست کردند که سپاه برای درمان بیماران کرونایی در این استان به اعزام نیرو و استقرار بیمارستان صحرایی اقدام کند.

در بخشی از این نامه آمده است: از آن فرمانده گرانقدر تقاضا می کنیم به جهت وضعیت حاد بیماری کرونا و ناتوانی پذیرش بیماران در بیمارستان های استان بوشهر به جهت اشغال کامل ظرفیت بیمارستان ها و کمبود کادر درمان و تجهیزات مورد نیاز، عنایت فرموده و با اعزام بیمارستان صحرایی مجهز، به همراه کادر درمان و همچنین تعدادی پزشک، پرستار و تجهیزات مورد نیاز به استان بوشهر موافقت کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کمک از فرمانده سپاه کشور برای ایجاد بیمارستان صحرایی در بوشهر

درخواست کمک از فرمانده سپاه کشور برای ایجاد بیمارستان صحرایی در بوشهر