مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-01اقتصادي

واردات 402 میلیون دلاری کالا به گیلان


ناظر گمرکات گیلان با اشاره واردات 402 میلیون دلاری کالا به گیلان گفت: بر اساس آمار در پنج ماه نخست سال جاری 588 هزار و 440 تن کالا به ارزش 402 میلیون و 399 هزار دلار به گیلان وارد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ابوالقاسم یوسفی امروز در جمع خبرنگاران با بیان صادرات و واردات کالا در گیلان در حال انجام است، اظهار کرد: گیلان به دلیل همسایه بودن با کشورهای اوراسیا و حاشیه دریای خزر دارای ظرفیت خوبی به لحاظ صادرات و واردات کالا بوده و این امر به خوبی در سال جاری در حال انجام شدن است.

وی با اشاره واردات 402 میلیون دلاری کالا به گیلان گفت: بر اساس آمار در پنج ماه نخست سال جاری 588 هزار و 440 تن کالا به ارزش 402 میلیون و 399 هزار دلار به گیلان وارد شده است.

به گفته ناظر گمرکات گیلان میزان کالاهای وارد شده به این استان از لحاظ ارزش 45 درصد و از نظر وزن دو درصد نسبت مشابه پارسال با افزایش مواجه بوده است.

یوسفی با تأکید بر لزوم توجه به تأمین کالاهای اساسی مردم در شرایط کرونایی بیان کرد: گوشت، روغن، کنجاله سویا، خمیر کاغذ، چوب و تخته، غلات و نهاده های دامی جزو اساسی ترین کالاهای مردم بوده و بیشترین میزان واردات را با خود اختصاص دادند.

وی نقش کشورهای همسایه حاشیه خزر در تبادل کالا را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: برخی از کالاهای اساسی از طریق کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات 402 میلیون دلاری کالا به گیلان

واردات 402 میلیون دلاری کالا به گیلان