مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 05:302021-08-01سياسي

رحیم زارع: توسعه اقتصاد دیجیتال یک الزام است


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت و لزوم توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور و حمایت از کسب و کارها و فروشگاه های آنلاین ایرانی، - ایسنا/فارس عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت و لزوم توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور و حمایت از کسب و کارها و فروشگاه های آنلاین ایرانی، گفت: با توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور، زیرساخت های دانش و فناوری در ایران توسعه می یابند.

رحیم زارع در گفت و گو با ایسنا افزود: اتفاقات دنیا در زمینه توسعه کسب و کارهای فضای مجازی و بستر آنلاین نشان می دهد که جنگ امروز در زمینه اقتصاد دیجیتال است و هر کشوری در این زمینه رشد لازم را نداشته باشد محکوم به وابستگی و عقب ماندگی است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نباید تصور کنیم که با شکل گیری و توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور و رشد روزافزون فروشگاه های آنلاین فقط در زمینه خدمات پیشرفت میکنیم.

برایند این فعالیت ها قطعا رشد و توسعه دانش و فناوری را هم به دنبال دارد.

به عنوان مثال فروشگاه های آنلاین بزرگی مثل دیجیکالا که کاملا ایرانی هستند توانسته اند برای هرکدام از چالش های موجود در کشور از جمله لجستیک و انبارداری زیرسات های عظیم دانش بنیان و فناورانه ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیم زارع: توسعه اقتصاد دیجیتال یک الزام است

رحیم زارع: توسعه اقتصاد دیجیتال یک الزام است