مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 05:302021-08-01سياسي

اعلام آمادگی 14 نفر برای شهرداری کبودراهنگ


منتخب مردم کبودراهنگ در شورای اسلامی این شهر از اعلام آمادگی 14 نفر برای ماراتون شهردار کبودراهنگ خبر داد و گفت: از بین این افراد، چهار نفر به مراحل بعدی راه پیدا کرده اند که در نهایت سُکان شهرداری کبودراهنگ به یکی از آنها داده خواهد شد.

- ایسنا/همدان منتخب مردم کبودراهنگ در شورای اسلامی این شهر از اعلام آمادگی 14 نفر برای ماراتون شهردار کبودراهنگ خبر داد و گفت: از بین این افراد، چهار نفر به مراحل بعدی راه پیدا کرده اند که در نهایت سُکان شهرداری کبودراهنگ به یکی از آنها داده خواهد شد.

محمد یعقوبی در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: از بین 14 نفر داوطلب شهرداری کبودراهنگ پس از مصاحبه و اعلام رزومه کاری چهار نفر به مرحله دوم راه پیدا کردند که از بین آنها سُکان شهرداری به کسی سپرده می شود که معیارهای مورد نظر اعضای شورای شهر از جمله ریسک پذیر، مردمی، شناخت کامل شهر، خلاق، توانمند در برنامه ریزی، مشورت پذیر باشد و از همه مهمتر پیوست رسانه ای را در برنامه ریزی هایش بگنجاند.

وی گریزی به بی ثباتی شهر کبودراهنگ در دوره گذشته زد و گفت: پرداختن به حاشیه ها در شورای شهر باعث ایجاد اختلاف بین اعضای شورا می شود که در این دوره شورای شهر سعی بر این است ثبات و اعتماد به شهر و بین مردم برگردانده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی 14 نفر برای شهرداری کبودراهنگ

اعلام آمادگی 14 نفر برای شهرداری کبودراهنگ