مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-01اقتصادي

ضرورت اجرای کمربند سبز شهری در نایسر سنندج


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان گفت: ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج از لحاظ سرانه فضای سبز و تفریحی بسیار فقیر و با میانگین کشوری فاصله زیادی دارد باید در اولویت اجرای طرح کمربند سبز قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهادر اسدی صبح امروز در جلسه کارگروه پیشگیری از گسترش بافت های ناکارآمد شهری با دستور کار اجرای طرح کمربند سبز شهری که با حضور دستگاه های عضو کارگروه در محل سالن جلسات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: اجرای طرح کمربند سبز شهری در کنار طرح جامع حدنگار (صدور سند مالکیت برای اراضی دولتی) و برخورد با دلالان و سازندگان سودجو از راهکارهای بازدارنده در گسترش مناطق حاشیه نشین و ساخت و سازهای غیرمجاز است.

وی با بیان اینکه کم توجهی و عدم مدیریت سرمایه گذاری دولت در بخش کشاورزی و تولیدات روستایی منجر به مهاجرت روستاییان به شهرها شده است، افزود: نیاز مردم به تامین مسکن و عدم نظارت دستگاه ها بر ساخت و سازها در حاشیه ی شهرها از عوامل جذاب برای سکونت مهاجران در حاشیه هستند.

  سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان اظهار کرد: شهرداری نقش مهمی در بهره برداری از پساب تصفیه خانه ها، جلب همکاری سازمان های مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجرای کمربند سبز شهری در نایسر سنندج

ضرورت اجرای کمربند سبز شهری در نایسر سنندج