مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-01ورزشي

19 هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان گناوه تزریق شد


رییس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: از ابتدای شروع طرح واکسیناسیون همگانی کووید 19 تا پایان روز هشتم مرداد ماه جاری تعداد 19 هزار و 72 دوز در این شهرستان گناوه واکسن تزریق شده است.

- ، عصمت حیدری صبح یکشنبه در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: در این شهرستان گناوه دو سالن واکسیناسیون غدیر و شهید عبدویی از شنبه تا پنجشنبه صبح و بعدازظهر و جمعه ها صبح مشغول به فعالیت هستند.

رییس شبکه بهداشت و درمان گناوه افزود: از این هفته با تجهیز سالن حوادث اداره تربیت بدنی شهرستان پایگاه سوم واکسیناسیون همگانی نیز راه اندازی شده است که فعلاً در این پایگاه به افرادی که دوز دوم واکسن آسترازنکا را باید تزریق کنند خدمات داده می شود.

وی ادامه داد: با شروع واکسیناسیون فرهنگیان، سالن ورزشی دبیرستان علامه حلی به عنوان پایگاه چهارم واکسیناسیون کووید 19 آماده شد و از دهم مرداد واکسیناسیون فرهنگیان در شهرستان گناوه آغاز خواهد شد.

حیدری یادآور شد: تاکنون حدود 96.

‏14‬ درصد جمعیت شهرستان به تعداد 16 هزار و 818 دوز واکسن نوبت اول و دو درصد جمعیت شهرستان به تعداد دو هزار و 245 دوز واکسن نوبت دوم دریافت کرده اند.

رییس شبکه بهداشت و درمان گناوه با اشاره به انجام واکسیناسیون رده سنی 45 سال به بالا در شهرستان گفت: به منظور پیشگیری از تجمعات و نوبت دهی بهتر در سالن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان گناوه تزریق شد

19 هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان گناوه تزریق شد