مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-01سياسي

هر هیأت، سفیر امام حسین است/ محرم با رعایت پروتکل ها مجلس می گیریم


مدیرکل تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امسال هر هیأت در منطقه باید خود را سفیر امام حسین(ع) بداند و علاوه بر برگزاری جلسه خود باید به کمک دیگر هیأت ها نیز برود تا آنان نیز جلسه خود را با رعایت پروتکل ها برگزار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، همایش مجازی 10 هزار هیأت برگزیده کشور صبح امروز یکشنبه 10 مردادماه با حضور زنده در اپلیکیشن تکیه برگزار شد.

هر هیأت، سفیر امام حسین علیه السلام است حجت الاسلام مجید باباخانی، مدیرکل تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی در این همایش با اشاره به اینکه هیأت ها در سال گذشته نه تنها در محرم بلکه در طول سال برای کمک رسانی به مردم کنار مسئولین ایستادند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری تکلیف ما را مشخص کردند که باید عرض ارادت به همراه رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ سلامت مردم برگزار شود و هیأت ها نشان دادند که می توانند این دو را توأمان عملی کنند.

وی اضافه کرد: بسیاری از دشمنان که می دانند محرم نقطه ثقل انقلاب و علت بقای آن است، بنا دارند به واسطه کرونا برای ضربه زدن به آن تلاش کنند و مانع تدابیر لازم برای برگزاری جلسات شوند.

باباخانی گفت: متاسفانه سال گذشته به واسطه دیر اعلام شدن دستورالعمل ها برخی از هیأت ها نتوانستند جلسات را برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر هیأت، سفیر امام حسین است/ محرم با رعایت پروتکل ها مجلس می گیریم

هر هیأت، سفیر امام حسین است/ محرم با رعایت پروتکل ها مجلس می گیریم