مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 05:002021-08-01سياسي

ضرورت توسعه خدمات فن آورمحور در دستگاه قضایی اردبیل/تکریم ارباب رجوع اولویت است


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: بهره مندی از فن آوری های نوین، توسعه دادرسی های الکترونیکی، تکریم ارباب رجوع، اتقان آراء، تسریع و تدقیق در رسیدگی ها اولویت دستگاه قضایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای مهر، حجت الاسلام حسین کثیرلو در نشست هم اندیشی با مسئولان قضایی استان بر لزوم خویشتنداری و پرهیز از خشم و تندی در مواجهه با اصحاب پرونده و ارباب رجوع تاکید نموده از تلاش های شبانه روزی و جهاد گونه قضات و کارکنان قدردانی کرد.

وی با اشاره به نقش مهم و حیاتی دادگاه های تجدید نظر یادآور شد این نقش مهم ایجاب می کند تا قضات تجدید نظر با علم، تخصص و دقت مضاعف اقدام به صدور آرای قضایی نمایند.

رییس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه محور عمل در دستگاه قضایی، قانون است گفت: وظیفه دستگاه قضایی بر این است تا ضمن عمل بر قانون، بر نحوه اجرای صحیح قانون در سایر نهادها و دستگاه ها نظارت کرده و در صورت مشاهده موارد تخلف با خاطیان برخورد نماید.

حجت الاسلام کثیرلو سند تحول قضایی را یکی دیگر موضوعات مهم عنوان نمود که در این سند بر بهره مندی بیش از پیش از فناوری های نوین و دادرسی های الکترونیکی تاکید شده که الحمدالله دستگاه قضایی استان در راستای عمل بر اساس سند تحول قضایی از پیشگامان استفاده از فن آوری های نوین و به ویژه دادرسی های الکترونیکی بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه خدمات فن آورمحور در دستگاه قضایی اردبیل/تکریم ارباب رجوع اولویت است

ضرورت توسعه خدمات فن آورمحور در دستگاه قضایی اردبیل/تکریم ارباب رجوع اولویت است