مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:552021-08-01سياسي

استاندار یزد: توجه به آموزش های مهارتی کلید کاهش آمار بیکاری


استاندار یزد با بیان این که بررسی دقیق اطلس اشتغال و نیازهای اشتغال استان نشان دهنده ضرورت توجه جدی به هنرستانها و توسعه آنهاست، گفت: توجه به حوزه آموزشهای فنی و حرفه ای میتواند موجب کاهش آمار بیکاری و رفع مشکل کمبود نیروی متخصص در استان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی طالبی در حاشیه اجلاس سالیانه مدیران آموزش و پرورش کشور، با بیان این که شرایط استان یزد در حوزه آموزش و پرورش رو به تعالی است، اظهار کرد: مدیران و روسای آموزش و پرورش بدون کمترین دغدغه نسبت به مسائل سیاسی این مقطع حساس را پشت سر گذارند.

وی با اشاره به شیوع جدی تری پیگیری شود.

وی با بیان این که بررسی دقیق اطلس اشتغال و نیازهای اشتغال استان نشان دهنده ضرورت توجه جدی به هنرستانها و توسعه آنها وجود دارد، تصریح کرد: توجه به این حوزه باید به صورت عمیق و نه به صورت شعاری باشد تا منجر به رشد تکنسین ها در حوزع تعلیم و تربیت شود.

استاندار یزد به تضاد بین دو موضوع نرخ بیکاری بالاتر از متوسط کشوری در استان و کمبود نیروی کار در کارخانه ها اشاره و اظهار کرد: در حالیکه برخی از واحدها و کارخانه های استان به دلیل کمبود نیروی کار در آستانه تعطیلی قرار گرفته اند و برای تامین نیروی فنی باید از نیروی دیگر استانها استفاده کنند، استان یزد دارای نرخ بالایی از فارغ الت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: توجه به آموزش های مهارتی کلید کاهش آمار بیکاری

استاندار یزد: توجه به آموزش های مهارتی کلید کاهش آمار بیکاری