مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:552021-08-01سياسي

توسعه دادرسی های الکترونیکی از اولویت های دادگستری اردبیل است


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: بهره مندی بیش از پیش از فن آوری های نوین، توسعه دادرسی های الکترونیکی، تکریم ارباب رجوع، اتقان آرا، تسریع و تدقیق در رسیدگی ها از مهم ترین اولویت های دستگاه قضایی استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام حسین کثیرلو صبح امروز در جلسه هم اندیشی با قضات محاکم تجدیدنظر و کیفری استان اردبیل که در سالن جلسات دادگستری کل استان برگزار شد، اظهار کرد: خویشتنداری و پرهیز از خشم و تندی در مواجهه با اصحاب پرونده و ارباب رجوع مورد تاکید است که از تلاش های شبانه روزی و جهادگونه قضات و کارکنان قدردانی می کنیم.

وی با اشاره به نقش مهم و حیاتی دادگاه های تجدیدنظر افزود: این نقش مهم ایجاب می کند تا قضات تجدیدنظر با علم، تخصص و دقت مضاعف اقدام به صدور آرای قضایی نمایند.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به این که محور عمل در دستگاه قضایی، قانون است گفت: وظیفه دستگاه قضایی بر این است تا ضمن عمل بر قانون، بر نحوه اجرای صحیح قانون در سایر نهادها و دستگاه ها نظارت کرده و در صورت مشاهده موارد تخلف با خاطیان برخورد نماید .

کثیرلو سند تحول قضایی را یکی دیگر موضوعات مهم عنوان نمود و بیان کرد: در این سند بر بهره مندی بیش از پیش از فناوری های نوین و دادرسی های  الکترونیکی تاکید شده که دستگاه قض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه دادرسی های الکترونیکی از اولویت های دادگستری اردبیل است

توسعه دادرسی های الکترونیکی از اولویت های دادگستری اردبیل است