مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-01اقتصادي

وقتی اسباب بازی چینی جای خلاقیت بومی را در دست بچه های ایران می گیرد


اکنون با وجود کارآفرینان برجسته در حوزه اسباب بازی و خلق ابداعات در این حوزه، آن چنان که باید از سوی مردم و مسئولان حمایت لازم صورت نمی گیرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی اکنون با وجود کارآفرینان برجسته در حوزه اسباب بازی و خلق ابداعات در این حوزه، آن چنان که باید از سوی مردم و مسئولان حمایت لازم صورت نمی گیرد.

تولید اسباب بازی های کودکان تجارتی پرسود و خاموش است؛ موضوعی که با کمی حمایت از سوی مسئولان مربوطه علاوه بر کمک به تولید و اشتغال اهداف فرهنگی و هم به خوبی دنبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سالانه 12 هزار اسباب بازی چوبی تولید و روانه بازار می شود؛ اسباب بازی هایی که اگه جای خودش را در سبد خرید خانواده ها پیدا کند سلامت و امنیت را برای کودکان ما به ارمغان می آورد.

از استفاده از رنگ های خوراکی تا وسایل دورریز جراحی، یک تولید کننده اسباب بازی چوبی در بشرویه است که همواره تلاش کرده طرح های بدیعی را در نوازش چوب و دستگاه ها بسازد، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: 4 سال پیش برای فرزندم اسباب بازی چوبی ساختم و پس از دیدن ذوق و شوق او، تصمیم گرفتم اسباب بازی های دیگری برای کودکان تولید کنم.

وی اکنون با راه اندازی بزرگ ترین کارگاه اسباب بازی چوبی استان در بشرویه برای 10 نفر شغل ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی اسباب بازی چینی جای خلاقیت بومی را در دست بچه های ایران می گیرد

وقتی اسباب بازی چینی جای خلاقیت بومی را در دست بچه های ایران می گیرد