مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:002021-08-01سياسي

روزانه 90 هزار لیتر آب بین روستاییان هیرمند توزیع می شود


مسئول روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت: به دنبال بحران کم آبی در روستاهای هیرمند به همت نیروی زمینی سپاه روزانه 90 هزار لیترآب در بین روستاییان این شهرستان توزیع می شود.

- ، اظهار داشت: به دنبال بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران از شهرستان مرزی هیرمند و بررسی مشکلات منطقه از جمله کم آبی روزانه 90 هزار لیتر آب به شهرستان هیرمند آبرسانی می شود.

مسئول روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور افزود: این حجم آبرسانی با 5 دستگاه تانکر با ظرفیت هر کدام 18 هزار لیتر در شهرستان هیرمند انجام می شود.

وی با اشاره به توزیع 13 هزار شل آب معدنی در بین روستاییان منطقه سیستان تصریح کرد: توزیع 170 دستگاه کولر آبی، 50 دستگاه یخچال و 310 تخته پتو در میان نیازمندان شناسایی شده از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی گفت: همچنین احداث 40 تصفیه خانه آب در روستاهای این منطقه در دستور کار قرار گرفته تا آب سالم در اختیار مردم قرار گیرد.

سرهنگ حسن زاده ادامه داد: توجه به معیشت مرزنشینان و روستاییان یکی دیگر از دستاوردهای این سفر بود و مقرر شد از انرژی خورشیدی برای تولید برق و درآمدزایی برای روستاییان استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 90 هزار لیتر آب بین روستاییان هیرمند توزیع می شود

روزانه 90 هزار لیتر آب بین روستاییان هیرمند توزیع می شود