مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:002021-08-01اقتصادي

مخازن ذخیره CNG خودروهای دوگانه سوز خراسان شمالی بازرسی می شوند


مدیرکل استاندار خراسان شمالی از بازرسی و آزمون ادواری مخازن ذخیره  CNG نصب شده بر روی خودروهای دوگانه سوز خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل استاندار خراسان شمالی از بازرسی و آزمون ادواری مخازن ذخیره  CNG نصب شده بر روی خودروهای دوگانه سوز خبر داد.

فهیمه مهمان نواز در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در این طرح، بازرسی و تست ادواری مخازن CNG بر اساس استانداردهای ملی ایران به شماره های 6792- 9426-9747 انجام می شود، افزود: در قالب این طرح از سیستم سوخت رسانی، نحوه بستن اتصالات، تجهیزات استقرار مخزن و سایر قسمت های این تجهیزات بازدید به عمل می آید.

وی ادامه داد: درحال حاضر پنج آزمایشگاه همکار و مورد تأیید استاندارد در زمینه آزمون هیدرواستاتیک مخازن CNG خودرو در استان فعالیت دارند که بر اساس استاندارد ملی مربوطه و با همکاری بازرسان استاندارد، مخازن ذخیره CNG منصوبه بر روی خودروهای دوگانه سوز را مورد بازرسی و آزمون ادواری قرار می دهند.

مدیرکل استاندارد استان خراسان شمالی با بیان اینکه آزمایشگاه های همکار سازمان ضمن نظارت و پایش، در صورت تامین شرایط کیفی، در مقاطع زمانی دو ساله تمدید اعتبار می شوند، گفت: آزمایشگاه آزمون فشار هیدرواستاتیک مخازن CNG نوع یک خودروها، به طور مرتب توسط کارشناسان اداره کل استاندارد مورد بازرسی و ارزیابی مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخازن ذخیره CNG خودروهای دوگانه سوز خراسان شمالی بازرسی می شوند

مخازن ذخیره CNG خودروهای دوگانه سوز خراسان شمالی بازرسی می شوند