مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 03:252021-08-01اقتصادي

آخرین وضعیت حذف دفترچه های کاغذی را در اردبیل تشریح کرد


مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل گفت: با توسعه گام به گام نسخه نویسی الکترونیکی از اول تیر ماه امسال دیگر هیچ دفترچه کاغذی برای بیمه شدگان زیر پوشش این مجموعه در این استان صادر نشده است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل گفت: با توسعه گام به گام نسخه نویسی الکترونیکی از اول تیر ماه امسال دیگر هیچ دفترچه کاغذی برای بیمه شدگان زیر پوشش این مجموعه در این استان صادر نشده است.

دکتر سید وحید سیدخلیل اللهی 10 مرداد در جلسه شورای اطلاع رسانی بیمه سلامت استان اردبیل با اشاره به اینکه بیمه شدگان با ارائه کدملی به مراکز درمانی خصوصی و دولتی از خدمات درمانی بهره مند خواهند شد، ادامه داد: حذف دفترچه بیمه سلامت در صندوق بیمه سلامت همگانی از ابتدای اردیبهشت کلید خورد و از ابتدای خرداد هم نوبت به صندوق روستاییان رسید.

وی همچنین یادآور شد: از ابتدای تیر ماه نیز سایر صندوق ها از جمله اقشار و کارمندی مشمول این طرح شدند که به معنای صفر شدن چاپ دفترچه کاغذی بیمه سلامت در استان اردبیل است.

به گفته مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل با اخذ خدمت در مطب ها و موسسات طرف قرار داد، پیامکی به گوشی همراه بیمه شدگان که همان کد پیگیری است، ارسال می شود که در صورت مغایرت آن با خدمت دریافتی بیمه شدگان می توانند با شماره 1666 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت حذف دفترچه های کاغذی را در اردبیل تشریح کرد

آخرین وضعیت حذف دفترچه های کاغذی را در اردبیل تشریح کرد