مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 03:252021-08-01اجتماعي

قلع و قمع پنج باب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده قروه


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قروه گفت: با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قروه حکم قلع و قمع پنج باب ساخت ساز غیر مجاز ساخته شده در اراضی ملی منطقه حفاظت شده این شهرستان اجرا شد.

- ایسنا/کردستان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قروه گفت: با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قروه حکم قلع و قمع پنج باب ساخت ساز غیر مجاز ساخته شده در اراضی ملی منطقه حفاظت شده این شهرستان اجرا شد.

توفیق زارعی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه قلع و قمع ساخت و سازهای انجام گرفته در اراضی ملی مناطق تحت مدیریت، بە صورت غیر اصولی مورد تصرف و تجاوز متصرفین قرار گرفته بود، اظهار کرد: با توجه به اینکه که مناطق حفاظت شده جزیی از انفال و متعلق به بیت المال و همه مردم است و سازمان حفاظت محیط زیست هم متولی نگهداری محسوب می شود، تعرض، تجاوز، تصرف، تخریب و ساخت و ساز اراضی ملی ممنوع است و پیگرد قضایی دارد.

زارعی در ادامه تصریح کرد: دستگاه قضا و دادستانی و نیروی انتظامی همچون گذشته نسبت به حفظ و حراست اراضی ملی اهمیت ویژه ای قائل هستند و اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قروه نیز با رصد مستمر مناطق، کوچک ترین اغماضی با متصرفین این اراضی را ندارد و قاطعانه با عاملان مخرب برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلع و قمع پنج باب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده قروه

قلع و قمع پنج باب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده قروه