مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 03:202021-07-31سياسي

جهاددانشگاهی پرچم دار فناوری در کشور است


نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت ها و خدمات جهاددانشگاهی در کشور، این نهاد را پرچم دار فناوری در کشور معرفی کرد.

- ایسنا/کردستان نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت ها و خدمات جهاددانشگاهی در کشور، این نهاد را پرچم دار فناوری در کشور معرفی کرد.

علیرضا زندیان، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به تاسیس جهاددانشگاهی در مرداد ماه سال 59 اظهار کرد: جهاددانشگاهی در زمینه های علمی و فرهنگی خدمات بسیار ارزشمندی داشته است و در بسیاری از حوزه ها از قبیل ناباروری و سلول های بنیادی فعالیت های چشمگیری داشته است.

وی افزود: پژوهشگاه رویان به عنوان نمونه برجسته فعالیت های این نهاد است؛ جهاددانشگاهی با تلاش در راه رسیدن به اهداف خود و انجام وظایف به شیوه مطلوب بستر مناسبی را برای توسعه کشور فراهم کرده و حل مسائل کشور با بهره گیری از ظرفیت های این نهاد امکان پذیر است.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به خدمات، فعالیت و موفقیت هایی که جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف از قبیل پزشکی، کشاورزی و صنعت داشته است باید اذعان داشت که این نهاد در فناوری پرچم دار است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر کار و مدیریت جهادی، عنوان کرد: ایشان این امر را از شاخصه های مدیریت در نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی پرچم دار فناوری در کشور است

جهاددانشگاهی پرچم دار فناوری در کشور است