مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 03:202021-07-31سياسي

یک فعال سیاسی اصلاح طلب: نقش جهاد دانشگاهی در تجاری سازی علوم باید پررنگ شود


جهاد دانشگاهی در تجاری سازی برخی از علوم می تواند خدمات ارزنده ای را به کشور ارائه دهد زیرا نهادی علمی، توانمند و شناخته شده است.

- ایسنا/اصفهان یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: جهاد دانشگاهی در تجاری سازی برخی از علوم می تواند خدمات ارزنده ای را به کشور ارائه دهد زیرا نهادی علمی، توانمند و شناخته شده است.

حیدرعلی حجتی در گفت و گو با ایسنا درباره مهم ترین دستاوردهای 41 سال گذشته جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی را به عنوان یک نهاد انقلابی فرهنگی و علمی می شناسیم چرا که این نهاد کار خود را با امور فرهنگی آغاز کرد و به این مسیر فرهنگی ادامه داد.

این نهاد در کنار کار فرهنگی به پژوهش های علمی مؤثر در جهت پیشرفت کشور روی آورده است، به طوری که بسیاری از کتب علمی توسط این نهاد انقلابی تألیف شده است.

وی افزود: هم اکنون جهاد دانشگاهی علاوه بر تهران در بیشتر استان های کشور دارای دفتر و شعب مختلف است که این امر کمک بزرگی برای دانشجویان و دانش آموزان است و در کل افرادی که قصد داشته باشند در زمینه های مختلف فرهنگی و علمی کار تحقیقاتی انجام دهند می توانند از ظرفیت های جهاد دانشگاهی و منابع آن استفاده کنند.

این عضو هیات رییسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان، گفت: جهاد دانشگاهی در چهار دهه گذشته در امور فرهنگی و علمی خدمات زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فعال سیاسی اصلاح طلب: نقش جهاد دانشگاهی در تجاری سازی علوم باید پررنگ شود

یک فعال سیاسی اصلاح طلب: نقش جهاد دانشگاهی در تجاری سازی علوم باید پررنگ شود