مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 03:102021-07-31اقتصادي

تکذیب افزایش قیمت 40 درصدی بلیت قطار


اگر مخالفتی با این مسئله نشود و بتوانیم مجوز آن را دریافت کنیم، قیمت بلیت قطار از ابتدای شهریور ماه امسال با یکسال تاخیر 20 درصد افزایش خواهد یافت.

- رییس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته با بیان اینکه تا پایان مرداد ماه امسال هیچ گونه افزایش قیمتی روی نرخ بلیت قطار نخواهیم داشت، ادامه داد: اگر بتوانیم و مصوبه آن را دریافت کنیم از ابتدای شهریور ماه 20 درصد قیمت بلیت قطار افزایش می یابد که مربوط به نیمه دوم سال گذشته است.

رجبی خاطرنشان کرد: در سال گذشته مصوبه افزایش قیمت 40 درصدی قیمت بلیت قطار را در دو مرحله دریافت کردیم که 20 درصد آن در شهریور ماه سال گذشته افزایش یافت و قرار بود تا در شهریور ماه 20 درصد دیگر نرخ بلیت قطار را افزایش دهیم اما این اجازه به ما داده نشد و مسئولان اعلام کردند که فعلا صبر کنیم.

این مسئله سبب شده که تا کنون هیچ افزایش قیمتی نداشته باشیم.

وی گفت: اگر مخالفتی با این مسئله نشود و بتوانیم مجوز آن را دریافت کنیم، قیمت بلیت قطار از ابتدای شهریور ماه امسال با یکسال تاخیر 20 درصد افزایش خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نامه ای طی روزهای گذشته در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد وزارت راه و شهرسازی با افزایش قیمت 40 درصدی بلیت قطار موافقت کرده است اما به نظر می رسد این افزایش قیمت هنوز اعمال نشده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب افزایش قیمت 40 درصدی بلیت قطار

تکذیب افزایش قیمت 40 درصدی بلیت قطار