مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 03:052021-07-31دانش

اعلام زمان ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه ها


مدت زمان ثبت نام در این رشته ها بستگی به میزان استقبال داوطلبان دارد اما قطعا زمان ثبت نام داوطلبان در رشته های بدون آزمون، محدودیت انتخاب رشته مجازین کنکور را ندارد.

- سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز زمان ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال 1400 همزمان با آغاز انتخاب رشته مجازین کنکور خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: ثبت نام برای تحصیل در رشته های بدون آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال 1400 از این هفته همزمان با اعلام نتایج و آغاز انتخاب رشته مجازین کنکور شروع می شود و داوطلبانی که در کنکور شرکت کرده یا نکرده اند می توانند در رشته های بدون آزمون نیز ثبت نام کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: نتایج اولیه آزمون سراسری سال 1400 تا فردا دوشنبه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد و انتخاب رشته داوطلبان نیز طبق برنامه اعلام شده چند روز پس از اعلام این نتایج آغاز می شود و به مدت حدود یک هفته ادامه دارد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه حدود 90 درصد ظرفیت پذیرش در دانشگاه ها از طریق رشته های بدون آزمون خواهد بود، خاطرنشان کرد: مدت زمان ثبت نام در این رشته ها بستگی به میزان استقبال داوطلبان دارد اما قطعا زمان ثبت نام داوطلبان در رشته ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه ها

اعلام زمان ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه ها