مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 02:552021-07-31سياسي

نگاه راهبردی به محرم/ دشمن به فکر کمرنگ کردن ارزش ها است


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: نگاه ما به امام حسین (ع) و محرم باید یک نگاه راهبردی باشد، وقتی چنین شد انگیزه انسان برای کارکردن و دستاوردهای مادی و معنوی زیاد می شود.

- گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: نگاه ما به امام حسین (ع) و محرم باید یک نگاه راهبردی باشد، وقتی چنین شد انگیزه انسان برای کارکردن و دستاوردهای مادی و معنوی زیاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از1400، اظهار کرد: امام حسین (ع) نسخه توحیدی خداوند متعال برای هدایت مادی و معنوی بشریت بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه نگاه ما به امام حسین (ع) صرفاً یک نگاه مذهب شیعه ای نیست، افزود: حرکت امام حسین (ع) و انتخاب ایشان و به وجود آمدن واقعه کربلا برای هدایت بشریت بود و امام حسین (ع) متعلق به تمام بشریت است و راه گشای نسخه اقتصادی و فرهنگی جهانیان به شمار می رود.

وی گفت: نگاه ما به امام حسین (ع) و محرم باید یک نگاه راهبردی باشد و وقتی چنین شد انگیزه انسان برای کارکردن و دستاوردهای مادی و معنوی بسیار می شود و انگیزه های فراشیعه ای و فرامذهبی را درگیر می کند.

گرزین با اشاره به اینکه اهل بیت و امام حسین (ع) عامل وحدت در جهان اسلام و بشریت هستند، افزود: امام حسین (ع) در این راه از مال و جان و خانواده خود گذشت و به ما درس ایثار و فداکاری و ازخودگذشتی داد؛ حال دشمنان اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه راهبردی به محرم/ دشمن به فکر کمرنگ کردن ارزش ها است

نگاه راهبردی به محرم/ دشمن به فکر کمرنگ کردن ارزش ها است