مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 02:552021-07-31سياسي

منتظری: در طرح حمایت از کاربران فضای مجازی اصلاً بحث فیلترینگ مطرح نیست


نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: موضوع فیلترینگ در طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی اصلاً مطرح نیست و ما حتی به دنبال قانونمند کردن استفاده از سایت ها و پلت فرم های فیلتر شده هستیم.

- غلامرضا منتظری نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی گفت: برخلاف آنچه در فضای عمومی کشور مطرح  شده این طرح به تصویب نرسیده بلکه به نحوه بررسی آن مشخص شده است.

وی افزود: نمایندگان مجلس در جلسه علنی روز چهارشنبه پذیرفتند تا این طرح در قالب اصل 85 قانون اساسی و در یک کمیسیون مشترک مورد بررسی و تصویب قرار گیرد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این طرح در فضایی کاملاً تخصصی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران و ذی نفعان در این حوزه مورد بررسی قرار می گیرد و حال آنکه اگر بنا بود طرح در صحن مجلس بررسی شود هم یک زمان طولانی سپری می شد و هم آنکه صاحب نظران و کارشناسان امکان طرح نظرات و پیشنهادات خود را در این باره در صحن مجلس نداشتند.

  منتظری خاطرنشان کرد: پس بنابراین بررسی این طرح در کمیسیون مشترک در یک فضای تخصصی و کاملاً کارشناسی انجام خواهد شد و صاحب نظران می توانند نظرات خود را به کمیسیون مشترک ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظری: در طرح حمایت از کاربران فضای مجازی اصلاً بحث فیلترینگ مطرح نیست

منتظری: در طرح حمایت از کاربران فضای مجازی اصلاً بحث فیلترینگ مطرح نیست