مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 02:502021-07-31اقتصادي

افزایش بودجه شهرداری ابهر در سال جاری


شهردار ابهر از افزایش بودجه شهرداری این شهر به 120 میلیارد تومان در سال جاری و کسب رتبه موفق استانی طی سال های 97 و 98 خبر داد.

- محمدرضا ذوالقدری ها روز گذشته (9 مردادماه) در مراسم بهره برداری از باغ موزه دفاع مقدس ابهر با اشاره به اینکه در روزهای پایانی فعالیت این دوره از شورای اسلامی و شهرداری قرار داریم، اظهار کرد: طی چهار سال گذشته زحمات زیادی کشیده شد تا بتوانیم خدماتی ارزشمند و به یادگار برای مردم ابهر باقی گذاریم.

وی با بیان اینکه طی چهار سال گذشته بیش از 100 پروژه عمرانی به جز پروژه هایی که شهرداری در آن مشارکت داشته، در سطح شهر اجرا شده است، ادامه داد: پروژه های خوب نیمه تمامی نیز در سطح شهر وجود دارد که مهم ترین دلیل به پایان نرسیدن آن، کمبود زمان و تاثیرات تورم است.

شهردار ابهر یادآور شد: از جمله مهم ترین پروژه های شهرداری در این ایام می توان به موزه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در زمینی به مساحت 2000 مترمربع، با زیربنای 250 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری، کتاب خانه و فرهنگ سرای فرزانگان ابهر به مساحت 450 مترمربع و با زیربنای 637 مترمربع در دو طبقه با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات ستاد بازآفرینی شهری، افتتاح فاز اول پارک شناط با حضور مسئولان شهرستانی در زمینی به مساح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بودجه شهرداری ابهر در سال جاری

افزایش بودجه شهرداری ابهر در سال جاری