مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 02:502021-07-31اقتصادي

لوازم یدکی تقلبی، کابوسی برای رانندگان


هر تولیدکننده یا واردکننده لوازم یدکی موظف به اخذ شناسه برای کالای خود بوده و خریدار می تواند با تلفن همراه خود اصالت کالا را استعلام کند.

- یکی از پر مصرف ترین قطعات موجود در کشور لوازم یدکی خودرو است که به دلیل مصرفی بودن و استهلاک این قطعات، مصرف کنندگان را مجبور به خرید چندباره این قطعات می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در چند سال اخیر شاهد افزایش چشمگیر لوازم یدکی تقلبی در بازار هستیم و این موضوع هزینه های گزافی بر روی دست مصرف کنندگان می گذارد چراکه این قطعات با سطح کیفیت پایین در مدت زمان بسیار اندک از رده خارج می شوند.

هنوز در تولید خودرو به صورت 100 در صدی خود کفا نشده ایم رییس اتحادیه لوازم یدکی اتومبیل استان همدان از وضعیت تولید لوازم یدکی در استان خبرداد و گفت: در استان بیشتر قطعات غیراساسی مانند فیلتر هوا تولید می شود و با توجه به اینکه پتانسیل تولید لوازم یدکی در داخل استان وجود دارد، کشورهای دیگر دستگاه های تولید قطعات لوازم یدکی اساسی را در اختیار ما قرار نمی دهند.

محمود اهور در گفت و گو با ایسنا با تأکید براینکه 80 تا 90 درصد قطعات لوازم یدکی مصرفی کشور وارداتی است، افزود: در خودروهای نسل جدید 80 تا 90 درصد قطعات مصرفی اساسی وارداتی بوده اما برای خودروهای قدیمی مانند پراید و پیکان که از رده خارج شده ولی هنوز هم بسیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوازم یدکی تقلبی، کابوسی برای رانندگان

لوازم یدکی تقلبی، کابوسی برای رانندگان