مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 02:402021-07-31سياسي

بسطامی تاکید کرد: ضرورت برخورداری جهاددانشگاهی از منابع مالی پایدار


نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رد پای جهاددانشگاهی در موفقیت های کشور مشهود است، گفت: این نهاد ثابت کرده ظرفیت تبدیل علم به ثروت را دارد و امروز تاثیرگذاری آن در زندگی مردم به خوبی می بینیم.

- علی اکبر بسطامی در گفت وگو با ایسنا، با تبریک سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی به جامعه علمی و دانشگاهی کشور و مخصوصا مجموعه تلاشگر و توانمند استان ایلام ، اظهار کرد: با گذشت چهار دهه از عمر این نهاد علمی، خوشبختانه در سطح کلان شاهد فعالیت های اثرگذار و چشمگیر از سوی این مجموعه هستیم.

وی با بیان اینکه می توان مهمترین دستاورد این نهاد را ایجاد و توسعه پژوهشکده های مختلف با تخصص های متفاوت نام برد، گفت: آماده سازی و تربیت نیروی انسانی اعم از فارغ التحصیلان دانشگاهی و افراد فاقد تحصیلات دانشگاهی با ارائه ی دوره های آموزشی مهارت محور برای ورود به بازار کار ، کار بزرگ جهاددانشگاهی است که با بهره گیری از شیوه های مختلف توانسته نقش بسزایی در درگیر نمودن جوانان با فضای کسب و کار، ترویج فرهنگ کار مولد و پرهیز از پشت میزنشینی را ایفا کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در استان ایلام نیز با وجود کارکنان تحصیلکرده، خوشنام و با انگیزه در جهاد دانشگاهی، اقدامات ارزشمندی به مرحله اجرا رسیده و می توان گفت که جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسطامی تاکید کرد: ضرورت برخورداری جهاددانشگاهی از منابع مالی پایدار

بسطامی تاکید کرد: ضرورت برخورداری جهاددانشگاهی از منابع مالی پایدار