مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 02:152021-07-31اقتصادي

150 واحد صنعتی در اردبیل به بهره برداری می رسد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در سال مزین به تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بیش از 150 واحد تولیدی در سراسر استان اردبیل به بهره برداری می رسد.

- ، رامین صادقی در مراسم افتتاح یک واحد تولیدی در اردبیل اظهار کرد: با رشد 74 درصدی بیش از 228 پروانه بهره برداری در سطح استان صادر شده که از لحاظ صدور پروانه جایگاه اول را در کشور به دست آوردیم.

وی تصریح کرد: در چهار ماهه امسال نیز 80 پروانه بهره برداری در استان اردبیل صادر شده که این میزان صدور پروانه بهره برداری 37 درصد رشد نشان می دهد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در بخش صدور جواز تأسیس نیز به درخواست سرمایه گذاران روند افزایشی را در استان اردبیل شاهد هستیم به طوری که در چهار ماهه اول امسال 237 فقره جواز تأسیس در استان اردبیل صادر شده است.

صادقی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات برای سرمایه گذاران بخش خصوصی در بخش های مختلف ایجادی و سرمایه در گردش در حال انجام است، افزود: با همراهی شبکه بانکی تلاش بر این است تا منابع مورد نیاز به اشکال مختلف در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با همت و تلاش استاندار اردبیل ما در بحث صدور مجوزها در استان بدون استعلام از تهران مشکلی نداریم و به سرعت و در کمتر از 24 ساعت صدور مجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 واحد صنعتی در اردبیل به بهره برداری می رسد

150 واحد صنعتی در اردبیل به بهره برداری می رسد