مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 21:352021-07-31ورزشي

پورموسوی از مربیان بزرگ ایران می شود / فولاد یک استراتژی هدفمند داشت


مربی و بازیکن سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان این که نفت اگر با یک نظم تاکتیکی بازی می کرد و تمام پتانسیل لازم را در اختیار داشت، امروز یکی از تیم های بالای جدول بود، - ایسنا/خوزستان مربی و بازیکن سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان این که نفت اگر با یک نظم تاکتیکی بازی می کرد و تمام پتانسیل لازم را در اختیار داشت، امروز یکی از تیم های بالای جدول بود، گفت: پورموسوی نشان داد که می تواند در آینده ای بسیار نزدیک از جمله مربیان موفق لیگ برتر باشد.

ذوالفقار نظام آزادی در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: فوتبال خوزستان با سه تیم نفت آبادان، فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان که هر کدام از این نام ها در فوتبال استان و کشور قدمت خاصی دارند، در لیگ برتر بیستم حضور داشت و پس از پایان فصل بیستم نیز می توان گفت که نمایندگان فوتبال سرزمین طلای سیاه در حد بضاعت خود عملکرد خوبی داشتند.

ضمن این که فولاد که جهش بسیار خوبی داشته به عنوان یکی از مدعیان کسب مقام قهرمانی جام حذفی کشور مطرح است و اگر بتوانند عنوان قهرمانی این مسابقات را به نام خود ثبت کنند، فوتبال خوزستان برای چندمین بار آسیایی خواهد شد.

وی در ادامه نیز با اشاره به عملکرد تیم نفت آبادان در لیگ بیستم، عنوان کرد: این تیم در نیم فصل اول بازی های نسبتا خوبی انجام داد و در جمع آوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورموسوی از مربیان بزرگ ایران می شود / فولاد یک استراتژی هدفمند داشت

پورموسوی از مربیان بزرگ ایران می شود / فولاد یک استراتژی هدفمند داشت