مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 20:152021-07-31بين الملل

میانکاله تنها در میان بدعهدی مسؤولان/ 231 هکتار از میانکاله در آتش خاکستر شد


رییس ذخیره گاه زیست کره میانکاله با انتقاد از عدم همراهی برخی دستگاه های مرتبط گفت: در ارتباط با مهار حریق از بندر امیرآباد درخواست کمک کردیم که نزدیکترین واحد اطفاء حریق در آنجاست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، فصل گرم سال که می شود نگرانی از خاکستری شدن طبیعت جان می گیرد که این موضوع همه ساله در طبیعت استان خسارت های بسیاری به همراه دارد.

حریق های سریالی در تالاب میانکاله یکی از قصه های تلخی است که گویی پایانی ندارد و این موضوع علاوه بر خسارت به طبیعت تاثیرات زیان باری به گونه های جانوری این تالاب به همراه دارد.

اهمیت تالاب در زندگی بشر پوشیده نیست ولی متاسفانه برخی مشکلات دست به دست هم دادند و همین موضوع موجب شده تاکنون قصه پرغصه میانکاله به سریالی تلخ تبدیل شود که درصورت ادامه این روند شاهد اتفاقات غم انگیزی خواهیم بود پس بهتر است تا دیر نشده تدبیری جدی در این زمینه اندیشیده شود.

علی کلانه رییس ذخیره گاه زیست کره میانکاله  درباره حریق های سریالی در میانکاله در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 23 فقره حریق در میانکاله رخ داد که وسعت حریق ها به بیش از  231 هکتار رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانکاله تنها در میان بدعهدی مسؤولان/ 231 هکتار از میانکاله در آتش خاکستر شد

میانکاله تنها در میان بدعهدی مسؤولان/ 231 هکتار از میانکاله در آتش خاکستر شد