مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 19:452021-07-31ورزشي

شرایط راضی کننده کمانداران نوجوان و جوان برای شرکت در مسابقات جهانی لهستان


مربی تیم ملی ریکرو نوجوانان و جوانان با اشاره به شرایط خوب کمانداران از نظر رکوردی برای شرکت در مسابقات جهانی لهستان گفت: نسبت به 2 سال گذشته کمانداران از نظر رکوردی شرایط راضی کننده ای دارند و امیدوار به کسب بهترین نتیجه در لهستان هستیم.

- مربی تیم ملی ریکرو نوجوانان و جوانان با اشاره به شرایط خوب کمانداران از نظر رکوردی برای شرکت در مسابقات جهانی لهستان گفت: نسبت به 2 سال گذشته کمانداران از نظر رکوردی شرایط راضی کننده ای دارند و امیدوار به کسب بهترین نتیجه در لهستان هستیم.

زهرا شعبانی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت کمانداران نوجوان و جوان ریکرو برای شرکت در مسابقات جهانی لهستان اظهار کرد: برای آماده سازی کمانداران جهت شرکت در مسابقات جهانی لهستان اردیبهشت امسال پس از برگزاری رقابت های انتخابی اردوهای خود را به طور منظم برگزار کردیم تا کمانداران خوبی را راهی مسابقات جهانی کنیم.

البته اکثر کمانداران به جز رضا شبانی و سوگند رحمانی که تجربه حضور در مسابقات بین المللی با تیم بزرگسالان را دارند، سایر کمانداران به ویژه در رده سنی نوجوانان برای اولین بار در یک تورنمنت رسمی حضور پیدا می کنند.

وی گفت: وضعیت کمانداران نسبت به چند سال گذشته که در مسابقات جهانی آرژانتین حضور داشتند از نظر رکوردی راضی کننده است و ما ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط راضی کننده کمانداران نوجوان و جوان برای شرکت در مسابقات جهانی لهستان

شرایط راضی کننده کمانداران نوجوان و جوان برای شرکت در مسابقات جهانی لهستان