مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 18:052021-07-31سياسي

بندگی خدا از ویژگی های شاخص امام موسی کاظم (ع) بود


معاون هماهنگ کننده دفتر نماینده ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: عبودیت و بندگی خدا از ویژگی های شاخص امام موسی کاظم (ع) بود.

- با تبریک ولادت امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: امام موسی کاظم (ع) از جمله ائمه بزرگوار شیعه است که با 4 نفر از خلفای عباسی هم عصر و شرایط خاصی در زندگی ایشان حاکم بوده و قریب به 4 سال در زندان هارون الرشید بودند.

وی با بیان اینکه حلم و بردباری از ویژگی های امام موسی کاظم (ع) است، تصریح کرد: چراکه علم را با حلم درآمیخته بودند و با گذشت در مقابل مسائل، مشکلات اجتماعی، بداندیشان و دشمنان آنها را به اسلام دعوت می کردند.

معاون هماهنگ کننده دفتر نماینده ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: بر این اساس به لحاظ عملی اخلاق نبوی را در جامعه پیاده می کردند و این امر عامل جذب مردم به دین بود.

وی با بیان اینکه بخشندگی یکی دیگر از ویژگی های ایشان بود، خاطرنشان کرد: در روایاتی از اهل سنت و تشیع داریم در مقابل کسانی که به امام بدی می کردند، امام برای آنها هدیه می فرستاد و این نهایت و بالاترین درجه بخشندگی است که در مقابل بدی دیگران به آنها احسان می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندگی خدا از ویژگی های شاخص امام موسی کاظم (ع) بود

بندگی خدا از ویژگی های شاخص امام موسی کاظم (ع) بود