مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 17:502021-07-31سياسي

واکسیناسیون مردم مشهد تسریع شود


تولیت آستان قدس رضوی در گفت وگوهای جداگانه تلفنی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خواستار تسریع در واکسیناسیون مردم شهر مشهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی در گفت وگوهای جداگانه تلفنی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خواستار تسریع در واکسیناسیون مردم شهر مشهد شد.

حجت الاسلام احمد مروی امروز در این ارتباط تلفنی باتوجه به شرایط نامناسب شهر مشهد در شیوع، به آمادگی آستان قدس رضوی در همکاری های لازم برای مبارزه با موج پنجم شیوع کرونا به ویژه در شهر مشهد اشاره کرد و افزود: تمام امکانات شرکت های دارویی آستان قدس در خدمت وزارت بهداشت و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای افزایش ظرفیت تولید واکسن کرونا و کمک به گسترش واکسیناسیون مردم است.

وی همچنین با اشاره به وجه زیارتی شهر مشهد، تاکید کرد: شهر مشهد به جهت زیارتی بودن و حضور زائرانی از شهرهای مختلف باید به طور ویژه در خصوص واکسیناسیون مورد توجه قرار گیرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: با توجه به تراکم جمعیت در حاشیه شهر مشهد و آسیب پذیری اقتصادی بیشتر مردم آن مناطق در مواجه با بیماری لازم است واکسیناسیون اهالی این مناطق در اولویت قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون مردم مشهد تسریع شود

واکسیناسیون مردم مشهد تسریع شود