مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 17:452021-07-31بين الملل

عملیات اطفای حریق نیرو های مسلح ایران در ترکیه


رییس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق هوایی وزارت دفاع از انجام اولین عملیات اطفای حریق در جنگل های ترکیه توسط نیرو های مسلح ایران در آن کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح، خلبان محمد مهدی نوری آل آقا افزود: عصر شنبه تیم عملیات اطفای حریق و هواپیمای آتش نشان طراحی شده به دست متخصصین جوان ایرانی با ظرفیت 40 تن آب در شهر مولا ترکیه حضور یافت.

وی به افزایش آتش با وزش باد های منطقه ای و گسترش آتش به مناطق دیگر اشاره کرد و گفت: با هماهنگی های به عمل آمده امیدواریم با اضافه نمودن ظرفیت دو بالگرد دیگر در روز های آتی به منطقه، بتوانیم به اطفای حریق مناطق بیشتر و جلوگیری از پیشرفت آتش کمک نماییم.

رییس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق هوایی وزارت دفاع با بیان اینکه خلبانان و تیم تخصصی اعزامی با علاقه و اعتقاد خالصانه به انجام عملیات مشغول هستند، گفت: کیفیت حضور تیم ایرانی، کار را نسبت به دیگر تیم های اعزامی از کشور های همسایه متمایز می کند واین افتخار ایرانی و ایران است.

به رغم گذشت بیش از 48 ساعت از آغاز حریق در جنگل های مناطق مختلف غرب، جنوب غرب و برخی مناطق جنوبی ترکیه نیرو های اطفای حریق هنوز موفق به کنترل این آتش سوزی ها در برخی مناطق نشده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اطفای حریق نیرو های مسلح ایران در ترکیه

عملیات اطفای حریق نیرو های مسلح ایران در ترکیه