مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 17:452021-07-31سياسي

تمرین تخصصی پدافند پرتویی در منطقه پدافند هوایی جنوب برگزار شد


تمرین تخصصی پدافند پرتویی با مشارکت گروهان جنگ نوین برخی از مناطق و گروه های پدافندی در منطقه پدافند هوایی جنوب، در حوزه دفاع، پدافند و صیانت از هر نوع حادثه هسته ای و خرابکاری برگزار شد.

- تمرین تخصصی پدافند پرتویی با مشارکت گروهان جنگ نوین برخی از مناطق و گروه های پدافندی در منطقه پدافند هوایی جنوب، در حوزه دفاع، پدافند و صیانت از هر نوع حادثه هسته ای و خرابکاری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ ستاد رضا کلهری، فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب با بیان اینکه پدافند پرتویی در واقع دفاع، پدافند و صیانت از هر نوع حادثه هسته ای و خرابکاری است ، اظهار کرد: این حادثه هسته ای می تواند نشت کارخانه، اقدام تروریستی گروهی در نزدیکی مراکز هسته ای و همچنین می تواند تهدیدات هسته ای باشد.

وی خاطرنشان کرد: پیامد این رزمایش نشان دادن ارتقاء و آمادگی نیروهای نظامی در برابر هر نوع حادثه هسته ای است که به طور خواسته یا ناخواسته به وجود می آید.

داشتن آمادگی لازم به منظور دفاع از هرگونه حادثه ی هسته ای از اولویتهای نیروی پدافند در حوزه دفاع به موقع است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب گفت: در این تمرین اقدامات اولیه رفع آلودگی بر روی مجروحان فرضی حملات هسته ای انجام شد و همچنین نوع حمله و خرابکاری هسته ای توسط کارشناسان متخصصی که در این تمری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین تخصصی پدافند پرتویی در منطقه پدافند هوایی جنوب برگزار شد

تمرین تخصصی پدافند پرتویی در منطقه پدافند هوایی جنوب برگزار شد