مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 17:402021-07-31بين الملل

انجام نخستین عملیات اطفای حریق از سوی نیروهای مسلح ایران در ترکیه


رییس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی وزارت دفاع از حضور هواپیمای آتش نشان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در شهر مولا در جنوب ترکیه و انجام اولین عملیات اطفا حریق با ظرفیت 40 تن آب خبر داد.

- رییس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق هوایی وزارت دفاع خبر داد: انجام نخستین عملیات اطفای حریق از سوی نیروهای مسلح ایران در ترکیه رییس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی وزارت دفاع از حضور هواپیمای آتش نشان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در شهر مولا در جنوب ترکیه و انجام اولین عملیات اطفا حریق با ظرفیت 40 تن آب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خلبان نوری آل آقا، رییس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: عصر امروز تیم عملیات اطفای حریق و هواپیمای آتش نشان طراحی شده به دست متخصصین جوان ایرانی با ظرفیت 40 تن آب در شهر مولا و حضور یافت.

وی به افزایش آتش با وزش بادهای منطقه ای و گسترش آتش به مناطق دیگر اشاره و اظهار کرد: با هماهنگی های به عمل آمده، امیدواریم با اضافه نمودن ظرفیت دو بالگرد دیگر در روز آتی به منطقه بتوانیم به اطفا مناطق بیشتر و جلوگیری از پیشرفت حریق کمک نماییم.

رییس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی وزارت دفاع با بیان اینکه خلبانان و تیم تخصصی اعزامی با علاقه و اعتقاد خالصان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام نخستین عملیات اطفای حریق از سوی نیروهای مسلح ایران در ترکیه

انجام نخستین عملیات اطفای حریق از سوی نیروهای مسلح ایران در ترکیه