مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 17:402021-07-31سياسي

گزارش ‏معزی از وضعیت بیمارستان سازی و خطوط ریلی در 8 سال دولت روحانی


در 8 سال دولت ‎روحانی، به اندازه 40 درصد تاریخ بیمارستان سازی در ایران، تخت بیمارستانی فقط در بخش دولتی به ظرفیت کشور افزوده شود؛ - معاون دفتر رییس جمهوری گفت: در 8 سال دولت ‎روحانی، به اندازه 40 درصد تاریخ بیمارستان سازی در ایران، تخت بیمارستانی فقط در بخش دولتی به ظرفیت کشور افزوده شود؛ همچنین انقلاب ریلی در دولت های 11و12 هم سبب شد تا 35 درصد تاریخ ‎راه آهن ایران، ‎ریل به خطوط حمل و نقل اضافه گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: دو روز مانده تا پایان ‎دولت دوازدهم، 7 بیمارستان با مجموع 1443 تخت به نظام سلامت ایران افزوده شد.

قرار بر این بود که بیمارستان 1000 تخت خوابی مهدی نیز در حضور رییس جمهور افتتاح شود اما با تشخیص ‎روحانی و با وجود پیشرفت 97 درصدی پروژه، افتتاح این بیمارستان به دولت بعد سپرده شد.

‏پنجشنبه ی گذشته نیز ‎روحانی افتتاح مسیر ریلی بستان آباد- تبریز را با وجود اتمام ریل گذاری تا ایستگاه خاوران و همچنین ساخته شدن ایستگاه، تنها به دلیل مسائل فنی که تا ده روز آینده تکمیل خواهد شد، به ‎دولت سیزدهم واگذار کرد.

‏تحول بزرگ ‎نظام سلامت سبب شد تا در 8 سال دولت ‎روحانی، به اندازه 40 درصد تاریخ بیمارستان سازی در ایران، تخت بیمارستانی فقط در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ‏معزی از وضعیت بیمارستان سازی و خطوط ریلی در 8 سال دولت روحانی

گزارش ‏معزی از وضعیت بیمارستان سازی و خطوط ریلی در 8 سال دولت روحانی