مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 17:352021-07-31سياسي

بیمارستان 376 تخت خوابی ایلام هفته دولت افتتاح می شود


بیمارستان 376 تختخوابی ایلام بیش از 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برخی نواقص از جمله ایجاد پدبالگرد، خرید دستگاه سی تی اسکن و موارد جزیی دیگری دارد که تا رفع این نواقص افتتاح آن به هفته دولت موکول شد.

- ایسنا/ایلام معاون سیاسی استاندار ایلام گفت::بیمارستان 376 تختخوابی ایلام بیش از 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برخی نواقص از جمله ایجاد پدبالگرد، خرید دستگاه سی تی اسکن و موارد جزیی دیگری دارد که تا رفع این نواقص افتتاح آن به هفته دولت موکول شد.

الیاس فتاحی در نشست ستاد کرونای استان با قدردانی از تمامی دستگاه های اجرایی و ستادهای شهرستانی اظهار کرد: تنها راه برون رفت از شرایط موجود و نجات راه استان، انسجام، همراهی و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی برای بالا بردن میزان رعایت پروتکل های بهداشتی است.

وی نقش مردم را در مقابله با کرونا بسیار تعیین کننده ذکر کرد و افزود: بهبود شرایط نیازمند همکاری مردم در رعایت پروتکل هاست تا وارد شرایط بحرانی نشویم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در بین مردم کاهش یافته و به تناسب آن نیز شیوع بیماری و میزان بستری های کرونا بسرعت در حال افزایش است، گفت: از رسانه ها و صدا و سیما انتظار می رود که در حوزه تولید محتوا و آگاهی بخشی در جامعه فعالتر گردند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان 376 تخت خوابی ایلام هفته دولت افتتاح می شود

بیمارستان 376 تخت خوابی ایلام هفته دولت افتتاح می شود