مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 17:152021-07-31اقتصادي

مشارکت صنایع پتروشیمی در تکمیل بدنه سد اَخَند


با سرمایه گذاری 30 میلیارد ریالی شورای راهبردی صنایع پتروشیمی پارس جنوبی در احداث سد اَخَند، تکمیل بدنه این سد تسریع خواهد شد.

- ایسنا/بوشهر با سرمایه گذاری 30 میلیارد ریالی شورای راهبردی صنایع پتروشیمی پارس جنوبی در احداث سد اَخَند، تکمیل بدنه این سد تسریع خواهد شد.

مدیرعامل این شرکت در مصاحبه ای اظهار کرد: سد اَخَند یکی از طرح های مهم توسعه منابع آب در جنوب استان و همجوار با تاسیسات نفت و گاز است که نقش مهمی در کنترل سیلاب و تامین آب شرب منطقه خواهد داشت.

علی محمدی خاطرنشان کرد: این سد بتنی-وزنی در 15 کیلومتری شهر عسلویه و در حوزه روستای اخند در حال ساخت است و وظیفه تامین آب شرب و کشاورزی منطقه را بر عهده خواهد داشت.

وی گفت: گرمایش جهانی و تغییر اقلیم باعث دگرگونی رژیم های بارندگی شده و در سنوات اخیر شاهد بارندگی های ناگهانی با حجم زیاد در مدت زمان کوتاه هستیم که این موضوع موجب بروز سیلاب و تهدید در نقاط مسکونی و صنعتی می گردد.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر با اشاره به ظرفیت های سد اخند در حوزه پدافند غیرعامل افزود: با توجه به ویژگی های این سد و نقش موثر صنایع پتروشیمی در منطقه پارس جنوبی، همکاری مشترکی میان این دو نهاد در راستای تسریع در تکمیل بدنه سد اخند آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت صنایع پتروشیمی در تکمیل بدنه سد اَخَند

مشارکت صنایع پتروشیمی در تکمیل بدنه سد اَخَند