مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 17:152021-07-31سياسي

خسارت سه برابری خشکسالی نسبت به سیل 98 به کشاورزی لرستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به خسارت سه برابری خشکسالی نسبت به سیل 98 به کشاورزی استان، افزود: در لرستان آب تنظیم شده نداریم و این مهمترین مطالبه سازمان جهادکشاورزی از وزارت نیرو است.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به خسارت سه برابری خشکسالی نسبت به سیل 98 به کشاورزی استان، افزود: در لرستان آب تنظیم شده نداریم و این مهمترین مطالبه سازمان جهادکشاورزی از وزارت نیرو است.

اسفندیار حسنی مقدم امروز در جلسه بررسی وضعیت آب و خشکسالی لرستان که با حضور دکتر ویسکرمی، نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، خشکسالی استان طی صد سال اخیر را بی سابقه دانست و اظهار کرد: خسارت بالایی به بخش کشاورزی وارد شده، به گونه ای که بر اساس برآوردها شاهد کاهش 700 هزار تنی تولیدات محصولات کشاورزی به میزان 5500 میلیارد تومان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: خشکسالی به زیربخش زراعت 2200 میلیارد تومان، زیربخش باغبانی 570 میلیارد تومان، زیربخش دام و طیور حدود 1800 میلیارد تومان، زیربخش آبزیان 240 میلیارد تومان و به زیربخش منابع طبیعی 550 میلیارد تومان خسارت وارد کرد.

حسنی مقدم با اشاره به خسارت سه برابری خشکسالی نسبت به سیل 98 به کشاورزی استان، افزود: در لرستان آب تنظیم شده نداریم و این مهمترین مطالبه سازمان جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سه برابری خشکسالی نسبت به سیل 98 به کشاورزی لرستان

خسارت سه برابری خشکسالی نسبت به سیل 98 به کشاورزی لرستان