مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 17:052021-07-31ورزشي

ممنوعیت ورود و خروج از آبادان و تعطیلی مشاغل 2تا 4 به مدت دو هفته


فرماندار آبادان بر وضعیت قرمز کرونایی این شهرستان تأکید کرد و گفت: تمامی مشاغل گروه های 2و 3و4 در این شهرستان از فردا به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمشاغل گروه شغلی 2 و 3 و 4 به مدت دو هفته از فردا در شهرستان آبادان تعطیل خواهند بود؛ همچنین تمام فعالیت های ورزشی و باشگاه های ورزشی تعطیل هستند و تمام مراکز آموزشی، مراسم آیینی، مذهبی و مساجد، زیارتگاه ها، تالارهای پذیرایی و هر شغلی که در گروه های 2و 3و4 وجود دارند شامل این تعطیلی خواهند بود؛ همچنین گروه رستوران دارها فقط مجاز به فعالیت بیرون بر هستند.

وی در خصوص حضور کارکنان در ادارات گفت: در ادارات ضروری نیمی از پرسنل و در ادارات غیرضروری فقط یک سوم پرسنل باید در محل کار خود حضور داشته باشند.

موسوی تصریح کرد: همچنین منع تردد شبانه کماکان برقرار است و خروج خودروهای بومی از شهرهای قرمز و ورود خودروهای غیربومی به این شهرها ممنوع و مشمول جریمه یک میلیون تومانی می شوند.

وی با اشاره به اینکه شهر آبادان چند ماهی در وضعیت نارنجی کرونایی قرار داشت، افزود: در این راستا با بسیاری از اصناف که مجاز به فعالیت نبودند، همکاری کردیم اما تلاش های ما فقط توانست رسیدن به وضعیت قرمز را به عقب بیندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ورود و خروج از آبادان و تعطیلی مشاغل 2تا 4 به مدت دو هفته

ممنوعیت ورود و خروج از آبادان و تعطیلی مشاغل 2تا 4 به مدت دو هفته