مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 16:452021-07-31پزشكي

کلینیک تخصصی امام سجاد(ع) دهدشت افتتاح شد


کلینیک ویژه دهدشت با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، فرماندار شهرستان کهگیلویه و جمعی از مسئولین استانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کلینیک ویژه دهدشت با زیربنای یک هزار و 800 مترمربع در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان ساخته و تجهیز شد.

وی اظهار کرد: 5 پروژه کلینیک ویژه دهدشت، سی تی اسکن و آزمایشگاه سلولی مولکولی دهدشت، مرکز اورژانس دشمن زیاری و یک مرکز جامع سلامت در شهرستان لنده با مجموع اعتبار 50 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

امید است راه اندازی این پروژه ها موجب بهبود خدمات بهداشتی و درمانی در این شهرستان ها شده و رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در این افتتاحیه نیز عنوان کرد: یکی از مشکلات عمده در سطح شهرستان عدم ارائه خدمات مطلوب تخصصی بود که با افتتاح این کلینیک بخش عمده ای از این مشکلات برطرف خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طیب زادگان افزود: این کلینیک ظرفیت پذیرش روزانه 1000 تا 1100 بیمار را دارد که 35 پزشک متخصص نیز به طور همزمان می توانند مستقر و بیماران را ویزیت نمایند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینیک تخصصی امام سجاد(ع) دهدشت افتتاح شد

کلینیک تخصصی امام سجاد(ع) دهدشت افتتاح شد