مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 16:402021-07-31سياسي

آزادی 94 زندانی جرائم عمومی در لرستان/60 درصد محکومین مشغول به کار هستند


رییس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه 60 درصد از محکومین زندان های استان در زمینه اشتغال مولد و درآمدزایی مشغول به کار هستند، گفت: این افراد در بخش هایی همانند خیاطی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمد رزم امشب در حاشیه بازدید از زندان مرکزی خرم آباد در جمع خبرنگاران، کاهش جمعیت کیفری را یک سیاست راهبردی در قوه قضاییه عنوان و اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح بند 500 نفره زندانیان در زندان مرکزی خرم آباد بودیم.

وی خاطرنشان کرد: سرانه فضای اقامتی و اداری به ازای هر زندانی در استان، 10 مترمربع است که با افتتاح بند امروز و همچنین زندان های الیگودرز، پلدختر و دورود طی روزهای آینده این میزان سرانه به متوسط کشوری یعنی 12 مترمربع خواهد رسید.

  آزادی 94 زندانی  جرائم عمومی استان رییس کل دادگستری لرستان از آزادی 94 زندانی  جرائم عمومی استان همزمان با این بازدید و به مناسبت عید غدیر و سالروز میلاد امام کاظم(ع) خبر داد و افزود: 40 نفر از این افراد از زندان مرکزی، 21 نفر از اردوگاه حرفه آموزی پارسیلون، 27 نفر از سطح سایر زندان های استان با بدهی مالی و 6 نفر نیز با قطعیت حکم آزاد شدند.

رزم بیان داشت: همچنین امروز به تمامی زندانیان و محکومیت مالی و جرایم غیر عمد واجد شرایط در زندان های استان به مدت 20 روز مرخصی اعطا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 94 زندانی جرائم عمومی در لرستان/60 درصد محکومین مشغول به کار هستند

آزادی 94 زندانی جرائم عمومی در لرستان/60 درصد محکومین مشغول به کار هستند