مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 16:052021-07-31بين الملل

نماینده پارلمان اروپا: اوباما و بایدن تفاوتی باهم ندارند


یک نماینده پارلمان اروپا با انتقاد از خوی امپریالیستی آمریکا، روسای جمهور ایالات متحده را از این لحاظ شبیه به هم برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک نماینده پارلمان اروپا در توییتی روسای جمهوری آمریکا را از لحاظ رویکردهای ظالمانه و امپریالیستی شبیه باهم دانست.

میک والاس نماینده  ایرلندی پارلمان اروپا روز شنبه در این باره در توییتی نوشت: دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا چهره زشت از امپریالسیم آمریکا به سطح جدیدی رسیده که نشانگر عدم استقلال، عدم قدرت و عدم رهبری در موسسات اتحادیه اروپاست.

تلاش ها توسط آمریکا برای افزایش شکاف میان اتحادیه اروپا با چین و روسیه، تنها تلاشی برای منزوی کردن روسیه و چین نبوده بلکه تلاشی توسط آمریکاست تا اتحادیه اروپا را بیشتر وابسته آمریکا کنید و متاسفانه، اتحادیه اروپای ضعیف در این (دام) افتاده است .

وی حتی از رویکرد دوگانه اتحادیه اروپا و همکارانش در پارلمان اروپا  در قبال جنایتهای رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و در توییتر نوشت: بمباران غیرنظامیان و زیرساخت های غزه توسط  رژیم اسراییل به سطح جنایت جنگی رسیده است و  جامعه بین الملل تا کنون این اقدام رژیم  اسراییل را محکوم نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده پارلمان اروپا: اوباما و بایدن تفاوتی باهم ندارند

نماینده پارلمان اروپا: اوباما و بایدن تفاوتی باهم ندارند