مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 15:502021-07-31بين الملل

سه طرح برای هدف گیری فرودگاه بغداد خنثی شد


فرماندهی عملیات بغداد امروز، شنبه از کشف 18 موشک از نوع گراد و کاتیوشا که آماده هدف گیری فرودگاه پایتخت عراق بودند، خبر داد.

- فرماندهی عملیات بغداد امروز، شنبه از کشف 18 موشک از نوع گراد و کاتیوشا که آماده هدف گیری فرودگاه پایتخت عراق بودند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر احمد سلیم، فرمانده عملیات بغداد به خبرگزاری رسمی عراق گفت: فرماندهی عملیات بغداد از طریق بخش های وابسته به خود تدابیری را برای ممانعت از هدف گیری منطقه الخضرا یا سبز و هیئت های دیپلماتیک و فرودگاه بغداد در نظر گرفت.

او اشاره کرد: تدابیری که شامل تحت کنترل گرفت برخی فضاهای خالی و خلأها و ایجاد کمین برای ممانعت از اقدام گروه های ناقض قانون به منظور عملیات هدف گیری است مضافا اینکه تلاش های اطلاعاتی با همکاری شهروندان دو چندان شده و تمام خودروهای مشکوک تحت بازرسی قرار می گیرند.

به گفته این فرمانده، تدابیر مذکور منجر به خنثی سازی سه طرح برای هدف گیری فرودگاه بغداد از مناطق نزدیک فرودگاه شد.

او خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی هنگ هشتم پلیس فدرال وابسته به فرماندهی عملیات بغداد دو هفته پیش توانستند 10 موشک از نوع گراد و قبل از آن هشت موشک از نوع کاتیوشا را کشف و تحت کنترل بگیرند که برای هدف گیری فرودگاه بین المللی بغداد آماده سازی شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه طرح برای هدف گیری فرودگاه بغداد خنثی شد

سه طرح برای هدف گیری فرودگاه بغداد خنثی شد