مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 15:102021-07-31اقتصادي

ضرورت برندسازی برای هر یک از بخش های استان


استاندار قم بر لزوم برندسازی و هویت بخشی برای هر یک از بخش های استان و همچنین توجه ویژه به مطالعات راهبردی و کاربردی در تک تک روستاهای استان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به مطالعات برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی در دو بخش خلجستان و کهک بیان داشت: بازبینی این مطالعات بر اساس تقسیمات جدید کشوری و تأسیس دو شهرستان کهک و جعفرآباد در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه به اهمیت برندسازی و هویت بخشی برای محصولات تولیدی در استان توجه داد و افزود: این برندسازی ها علاوه بر روستاهای استان می تواند در هر بخش هم در نظر گرفته شود که به طور مثال می توان به اولویت موضوع گردشگری در بخش خلجستان اشاره کرد که می تواند محور توسعه این بخش قرار گیرد.

استاندار قم همچنین خواستار توجه همه دستگاه ها و سازمان های استانی به مطالعات برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی استان در پیشبرد برنامه ها شد و اضافه کرد: ضروری است تا مطالعات انجام شده بر اساس بُرش دستگاهی به هر یک از دستگاه های استانی ابلاغ شود.

وی با اشاره به تذکر درست رییس دفتر وزارت امور خارجه در قم درباره ضرورت توجه به انواع زمینه های گردشگری در استان خاطر نشان کرد: گردشگری در استان قم بیشتر در گردشگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برندسازی برای هر یک از بخش های استان

ضرورت برندسازی برای هر یک از بخش های استان