مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 15:052021-07-31پزشكي

اورژانس سوانح و مرکز سوختگی سمنان افتتاح شد


اورژانس سوانح و مرکز سوختگی سمنان در آیینی با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور و همزمان با هفت طرح ملی درمانی به بهره برداری رسید.

- ایسنا/سمنان اورژانس سوانح و مرکز سوختگی سمنان در آیینی با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور و همزمان با هفت طرح ملی درمانی به بهره برداری رسید.

دکتر نوید دانایی رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در این آیین اظهار کرد: این دانشگاه در دو سال اخیر که بخش عمده آن درگیر با کووید19 نیز بودیم 80 پروژه بهداشتی و درمانی در استان افتتاح شده که 50 مورد از آنها مربوط به یک سال اخیر بوده است.

وی از افتتاح 143 پروژه به مساحت بیش از 154هزار مترمربع در مناطق تحت پوشش دانشگاه خبر داد و افزود: در این دوره که با کروناویروس روبرو بودیم از دیگر فعالیت ها و اقدامات زیرساختی غفلت نکرده ایم.

دکتر دانایی با اشاره به بهره بردا ی از اورژانس سوانح و مرکز سوختگی سمنان اضافه کرد: این پروژه با اعتباری 150 میلیارد تومانی و در زمینی به وسعت 7000مترمربع در جنب مجموعه آموزشی کوثر سمنان به بهره برداری رسید.

رییس علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه این پروژه به منظور بهره برداری حداکثری، به صورت چندمنظوره طراحی و ساخته شده ادامه داد: همین الان و در دوران شیوع کرونا از بخش هایی از این پروژه استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس سوانح و مرکز سوختگی سمنان افتتاح شد

اورژانس سوانح و مرکز سوختگی سمنان افتتاح شد