مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 15:052021-07-31سياسي

اضافه شدن 3200 متر مربع به فضای کتابخانه ای لرستان در دولت دوازدهم


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در دولت دوازدهم سه پروژه کتابخانه ای در شهرستان های بروجرد و الیگودرز مورد بهره برداری قرار گرفته و به فضای کتابخانه ای استان اضافه شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در دولت دوازدهم سه پروژه کتابخانه ای در شهرستان های بروجرد و الیگودرز مورد بهره برداری قرار گرفته و به فضای کتابخانه ای استان اضافه شده است.

احمد حسین فتایی، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو پروژه کتابخانه درجه یک استاد آیتی در بروجرد و علیمردان خان بختیاری در الیگودرز در دی ماه 1399 و تیر ماه 1400 با حضور مقامات استانی و شهرستانی به بهربرداری رسید که بر این اساس 2400 متر مربع به فضای کتابخانه ای استان اضافه شد.

وی افزود: ساخت این دو پروژه در سال 1385 آغاز شد و در طی دو سال گذشته با نگاه ویژه مسئولان استانی و کشوری و پیگیری های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مجری ساخت، اعتبارات لازم تزریق و کتابخانه های مذکور در مجموع با یکصد و بیست و چهار میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیدند.

فتایی ادامه داد: پروژه بازسازی کتابخانه شهید باهنر بروجرد نیز در زیر بنای 800 متر مربع در دو طبقه و با اعتباری نزدیک به 75 میلیارد ریال به مراحل پایانی رسیده و آماده بهره برداری است، این پروژه نیز از سال 1389 کلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 3200 متر مربع به فضای کتابخانه ای لرستان در دولت دوازدهم

اضافه شدن 3200 متر مربع به فضای کتابخانه ای لرستان در دولت دوازدهم