مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 15:002021-07-31اقتصادي

عملیات اجرایی پردیس بسیج پیشکسوتان در خمین کلید خورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار نقی رضایار ظهر امروز در نشست با بسیج پیشکسوتان خمین، اظهار کرد: ساخت پردیس پیشکسوتان در شهرستان خمین به عنوان نخستین شهر غیر مرکز استان در کشور عملیاتی می شود.

وی افزود: در تهران نیز 2.

5 هکتار زمین به منظور ساخت پردیس بسیج پیشکسوتان واگذار شد؛ همچنین در کلانشهرها نیز ساخت 2 تا 4 پردیس توسط وزارت دفاع هدفگذاری شده است.

 رییس سازمان بسیج پیشکسوتان اعتبار برآورد شده برای ساخت هر پردیس را 10 میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: این مکان ها در اختیار پیشکسوت بسیجی قرار می گیرد تا کارهای در زمینه گروه های جهادی انجام دهند.

رضایار گفت: در حال حاضر 500 هزار نفر از پیشکسوتان نیروهای مسلح شناسایی و 30 درصد آنان جذب شده و در عرصه های امنیتی، اجتماعی، علمی، اقتصادی ، عملیاتی و فرهنگی مشغول فعالیت هستند.

70 نفر از پیشکسوتان بسیجی در جبهه مقاومت به شهادت رسیده اند.

 رییس بسیج پیشکسوتان از سازماندهی پیشکسوتان دوران سال دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: در این راستا 2 هزار نفر از پزشکان بازنشسته در نیروهای مسلح  شناسایی و ساماندهی شده اند سردار  قاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین نیز گفت: آمریکا با وجود هزاران میلیارد دلار سرمایه گذاری به واسطه نیروهای مقاومت مجبور به عقب نشینی از حضور در منطقه  شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی پردیس بسیج پیشکسوتان در خمین کلید خورد

عملیات اجرایی پردیس بسیج پیشکسوتان در خمین کلید خورد