مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 15:002021-07-31حوادث

طوفان در قزوین موجب سقوط درختان بر روی خودروها و پاره شدن کابل های برق شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: وقوع طوفان با سرعت 79 کیلومتر بر ساعت در قزوین و به دنبال آن ، شکستگی درختان در شهرهای مختلف، موجب خسارت به چند خودرو و پاره شدن کابل های برق و قطعی برق در محلات مختلف قزوین شد.

- قدرت الله مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قزوین در رابطه با خسارات طوفان رخ داده در قزوین گفت: در پی طوفانی که در قزوین رخ داد، در شهرهای قزوین، الوند، نصرت آباد و شهرصنعتی چندین مورد شکستگی درختان را شاهد بودیم که خوش بختانه این طوفان خسارت جانی بر جای نگذاشت.

وی افزود: شکستگی درختان در کوچه ها و خیابان های شهرهای مختلف، موجب سقوط درختان و تابلوها بر روی خودروها و خسارت به چند ماشین شد.

این مسؤول ادامه داد: سرعت باد امروز در قزوین 79 کیلومتر در ساعت بود؛ طبق پیش بینی هواشناسی، تا روز دوشنبه بعدازظهر این شرایط در قزوین ادامه دارد و شاهد بادهای شدید لحظه ای و رعدوبرق در استان هستیم، از شهروندان تقاضا می کنیم در این ایام به هیچ عنوان به ارتفاعات مراجعه نکنند، احتمالاً روز دوشنبه شدت بارش ها از امروز بیشتر خواهد بود.

مهدیخانی بیان کرد: در قزوین به دلیل سقوط درختان روی کابل های برق، شاهد قطعی های برق در محلات مختلف نظیر خیابان دانشگاه، نواب، باغ دبیر و منتظری بودیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان در قزوین موجب سقوط درختان بر روی خودروها و پاره شدن کابل های برق شد

طوفان در قزوین موجب سقوط درختان بر روی خودروها و پاره شدن کابل های برق شد