مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 15:002021-07-31بين الملل

اولین عملیات اطفای حریق نیروهای مسلح ایران در ترکیه


اولین عملیات اطفای حریق نیروهای مسلح ایران در ترکیه امروز انجام شد - امروز انجام شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع خلبان نوری آل آقا رییس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفاء حریق هوایی وزارت دفاع از حضور هواپیمای آتش نشان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در شهر مولا در جنوب ترکیه و انجام اولین عملیات اطفاء حریق با ظرفیت بی نظیر 40 تن آب خبر داد.

وی افزود: عصر امروز تیم عملیات اطفاء حریق و هواپیمای آتش نشان طراحی شده به دست متخصصین جوان ایرانی با ظرفیت 40 تن آب در شهر مولا حضور یافت.

رییس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی وزارت دفاع، به افزایش آتش با وزش بادهای منطقه ای و گسترش آتش به مناطق دیگر اشاره و عنوان کرد: با هماهنگی های به عمل آمده امیدواریم با اضافه کردن ظرفیت دو بالگرد دیگر در روز آتی به منطقه، بتوانیم به اطفاء مناطق بیشتر و جلوگیری از پیشرفت حریق کمک کنیم.

وی با بیان اینکه خلبانان و تیم تخصصی اعزامی با علاقه و اعتقاد خالصانه به انجام عملیات مشغول هستند گفت: کیفیت حضور تیم ایرانی، کار را نسبت به دیگر تیم های اعزامی از کشورهای همسایه متمایز می کند و این افتخار ایرانی و ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین عملیات اطفای حریق نیروهای مسلح ایران در ترکیه

اولین عملیات اطفای حریق نیروهای مسلح ایران در ترکیه